Оплата

  • Наложений платіж (післяоплата)

Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарного чеку виключно в національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.

  • Готівкою

Оплата готівкою доступна при отриманні замовлення курʼєром, або на точці видачі у м. Київ. Просимо звернути увагу - оплата готівкою доступна лише в національній валюті України - гривні.

  • Оплата на картку monobank | ПриватБанк

Оплата на картку monobank або ПриватБанк через термінал, або переказом через онлайн-банкінг. Після підтвердження замовлення Ви отримаєте sms-повідомлення з реквізитами для оплати. Після зарахування коштів Ваше замовлення буде відправлено в роботу.

Отримувач
ФОП Вірич Дмитро Миколайович
IBAN UA133220010000026001330058038
ІПН/ЄДРПОУ 3028607850
АТ УНІВЕРСАЛ БАНК
МФО 322001
ЄДРПОУ 21133352

  • Онлайн-оплата банківською карткою (WayForPay)

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:

Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Онлайн оплата карткою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

  • Безготівкова оплата

Оплата за безготівковим розрахунком проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:

Після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.

Отримувач
ФОП Вірич Дмитро Миколайович
IBAN UA133220010000026001330058038
ІПН/ЄДРПОУ 3028607850
АТ УНІВЕРСАЛ БАНК
МФО 322001
ЄДРПОУ 21133352

Доставка

  • Самовивіз у м. Київ (Лівий берег)

вул. Євгена Маланюка, 113, Київ, 02002. Видача через 30 хв. після підтвердження замовлення

  • Доставка курʼєром по Києву

Будь ласка, в коментарях вкажіть зручний для Вас час доставки

  • До відділення «Нова пошта»

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» - 1-3 дні.
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»
Доставка до Відділення «Нова пошта» здійснюється за тарифами Нової пошти, оплата вартості доставки здійснюється на відділенні при отриманні товару.

  • Кур’єром Нової пошти (адресна доставка по Україні)

Адресна доставка замовлень здійснюється кур'єром компанії "Нова пошта" Вартість доставки - згідно з тарифами перевізника.
Оператор контакт-центру уточнює наявність товару стосовно вашого замовлення, узгоджує з вами адресу, зручні дати доставки.
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою кур'єру.
Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у кур'єра і підписуючи акт прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність до Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.

  • Укрпошта (до відділення)

Обовʼязково вкажіть коректний індекс Вашого відділення Укрпошти, щоб отримати відправлення як найшвидше

Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта"/"Укрпошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.), Необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта"/"Укрпошта". Компанія "Нова пошта"/"Укрпошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.